Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Roturace 2010  (Luettu 338 kertaa)
Tiia Rintakoski
Hallitus
Aktiivi
*

« : Toukokuu 28, 2010, 10:11:04 »

Eli ilmoittautuminen on tämän vuoden roturaceen alkanut. Maxit juoksevat sunnuntaina 1.8. Tuolle viikonlopulle ei näyttelyitä ole laitettu, joten kaikkien pitäisi päästä mukaan  Smiley.

---------------------------------------
Kopioitu Etelän Greyhound sivuilta:

"Harjoitukset juostaan:
ke 19.5. klo 18.00
to 17.6. klo 18.00
to 22.7. klo 18.00"

Ilmoittautumisohjeet harjoituksiin ja muita tietoja löytyy täältä http://roturace.egu.fi/
----------------------
"RotuRace 2010 tapahtuman ilmoittautumismaksut ovat 40€ / joukkue ilmoittautumisen yhteydessä maksettaessa ja 50€ / joukkue paikan päällä maksettaessa.
Ilmoittautuminen sulkeutuu 18.7.2010 klo 23:59."
----------------------------------------

Vielä ehtii ilmoittautumaan harjoituksiinkin, jos haluaa päästä treenaamaan ja katsomaan onko koirasta juoksijaksi, sekä katsomaan juokseeko koira vieheen perässä vai tarvitseeko emännän/isännän apua.

Eli kaikki joukolla mukaan ilmoittautumaan kilpailuun. Toivottavasti saadaan kasaan mahdollisimman monta joukkuetta, että päästään mainostamaan tämän "näyttelypuudelin" juoksutaitoja ja -haluja  . Parissa kisassa mukana olleena voin todeta, että noita haluja joko on tai ei. Toisella koirallani niitä haluja ei kisoissa ole. Hän vain esiintyy yleisölle  Cool

Ilmoittautua voi tähän ketjuun tai mulle tiia.rintakoski (at)gmail.com
tallennettu
Tiia Rintakoski
Hallitus
Aktiivi
*

« Vastaus #1 : Heinäkuu 02, 2010, 10:53:59 »

Ilmoittautuneita ei Roturaceen ole tullut, joten katsotaanko tämän vuoden kisojen jäävän lammaskoirilta väliin?!!!!
tallennettu
Mirva Tahvanainen
Aktiivi

« Vastaus #2 : Heinäkuu 02, 2010, 11:10:29 »

Voi voi  Sad Senna olis varmasti halunnut radalle juoksemaan. Tohon mennessä sen näyttelyura on jo loppunut, agility on tauolla/loppunut, ei mitään kivaa ohjelmaa 

Ottaskohan ne Sennan nöffi-joukkueeseen?
tallennettu
Ansku Kuokka-Ihalainen
Aktiivi

« Vastaus #3 : Heinäkuu 03, 2010, 01:41:04 »

Mut hei, vielähän siihen on kuukausi aikaa! Eli hyvin ehtii vielä ilmoittautua ja mennä mukaan... en mä ainakaan vielä voi tietää mitä kuukauden päästä tapahtuu, eli voidaan hyvin lähteäkin jos ei ole muita menoja, ja saa koira-asiat sujumaan jotenkin. Eli kattoo nyt vielä, vai mitä?
tallennettu
Tiia Rintakoski
Hallitus
Aktiivi
*

« Vastaus #4 : Heinäkuu 03, 2010, 01:55:12 »

Mutta ilmottautuminen päättyy 18.7. Ettei tässä nyt niin kauaa aikaa enään ole. Enkä mä ainakaan halua tota ilmottautumista jättää vikaan päivään. Pitäisi ehtiä ilmoittautumismaksutkin kerätä ennen tota. Joten....jos en ensi viikolla saa ilmoittautumisia, niin sinne ei sitten lammaskoirajoukkuetta ole.
tallennettu
Ansku Kuokka-Ihalainen
Aktiivi

« Vastaus #5 : Heinäkuu 03, 2010, 03:26:48 »

No höh, ei sitten mennä jos niin päätetään. Meidän Mörö olis ehkä tahtonut Sennan kanssa kisaamaan, mutta kun emäntä ei vielä voi tietää mikä on Mörön aikataulu elokuun alussa Wink

(Heh, tää on just tyypillinen esimerkki siitä miten ihmiset ajattelee asiat eri tavalla, kun mun mielestä 18.7. on jossain pitkän ajan päässä, ja Tiian mielestä se on jo ihan kohta, hih  Wink Eli kun lasi on puolillaan, niin onko se silloin melkein täynnä vai melkein tyhjä? Nyt meni ohi aiheen, mutta enivei)
tallennettu
Sanna-Maija Helevä
Aktiivi

Nestori ensimmäinen suuri

« Vastaus #6 : Heinäkuu 04, 2010, 09:37:29 »

Olis kyllä näyttävän näköinen joukkue, ja hyvää PR:ää, vaan hyvä mun on kommentoida, kun en omista lammaskoiraa.  coolsmiley
tallennettu
Heidi Sihvo
Peruskäyttäjä
**

« Vastaus #7 : Heinäkuu 04, 2010, 03:43:55 »

Wappu juotuu skabat skippaamaan ja jättämään jatkossa juoksuhommat nuoremmille, ainakin kesäisin. Helteet painaa mummelia sen verran etten sitä raaski Raceen ilmottaa. Jos ois ollu keväällä niinku viime vuonna...

Wapun käsitys hauskanpidosta kesäsin on  jossain viileässä ja varjoisessa paikassa.  Cool Smiley
tallennettu
Johanna Salmi
Aloittelija
*

« Vastaus #8 : Heinäkuu 14, 2010, 12:53:05 »

Me voitas Vilman kaa kyllä osallistua jos saadaan joukkue kasaan, minään muuna vuona ei olla vielä päästy! Vauhtia ei välttämättä oo hirveesti, mutta ollaan joskus päästy kokeilee vieheen perässä ja kyllä se silloin juoksi, tai mun luokse ainakin (ehkä) tulee.. Saadaanko joukkue kasaan? Mirva, Tiia? Muita?
tallennettu
Eveliina Nyholm
Aloittelija
*

« Vastaus #9 : Heinäkuu 15, 2010, 08:20:10 »

Hertta joutuu jättää racen tänä vuonna väliin. Ollaan silloin lomailemassa.
T: Nyholmit
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: