Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vuosikirja 2009  (Luettu 837 kertaa)
Mirva Tahvanainen
Aktiivi

« : Maaliskuu 30, 2010, 12:43:45 »

Uskon ja toivon, että muutkin kuin minä odottavat vuosikirjaa ja ajattelin ilmoitella väliaikatietoja miten se etenee.

Levy, joka sisältää Vuosikirja 2009 materiaalin on tänään lähtenyt taittajalle  (Toimintakertomushan on hyväksytty vasta viime lauantaina kevätkokouksessa)

Kiitos kaikille, jotka ovat siihen materiaalia lähettäneet  Ikävä kyllä tänäkään vuonna ei jokaisesta koirasta kuvaa ole, vaikka minulla oli käytössä myös omat ja Tintin erkkari kuvat sekä Tintin ottamat kuvat lauauntain messarista Cry. No, ehkäpä ensi vuonna jo saataisiin kuvat kaikista koirista, yritän ottaa paljon kuvia tänä vuonna näyttelyissä, mutta aina ei vaan pysty ja ehdi kun on omia koiria esitettävänä ja laitettavana. Ja noi kuvat jotka kaivoin, eivät välttämättä ole juuri ne edustavimmat näistä koirista, mutta mielestäni parempi joku kuva kuin ei kuvaa ollenkaan. Eli jos joku ei ole tyytyväinen oman koiransa kuvaan, niin ensi vuonna voi sitten lähettää sen parhaan mahdollisen Wink

Kiitos myös kaikille jotka tähän projektiin ovat osallistuneet Jonna, Tiia, Satu N ja Marika.

tallennettu
Mirva Tahvanainen
Aktiivi

« Vastaus #1 : Huhtikuu 30, 2010, 11:35:20 »

Ensimmäinen oikovedos on tänään tullut Smiley

Edelleen yritän uskoa, että kirja valmistuu niin, että saan sen Tanskaan mukaan, mutta katsellaan. Tavoitteena on ollut, että saisin kirjan vietyä viime vuoden erikoisnäyttelyn tuomarille Tanskaan (ja samalla saisin kirjan vietyä myös oman koirani kasvattajalla).
tallennettu
Mirva Tahvanainen
Aktiivi

« Vastaus #2 : Toukokuu 06, 2010, 10:31:47 »

Viimeisimmässä oikovedoksessa oli vielä 2 pikku virhettä. Mutta näyttä todella hyvältä

Näillä näkymin kirja menee painoon huomenna, mutta ihan viimeistään maanantaina wav

Itse olen todella tyytyväinen kirjaan ja uskon, että jokainen siitä luettavaa löytää Smiley Ja onhan siinä myös kuvia.
tallennettu
Marika Lahtinen
Hallitus
Aktiivi
*

« Vastaus #3 : Toukokuu 06, 2010, 10:37:36 »

HIENO JUTTU!!! Kiitos jo nyt kaikille kirjan kokoamiseen osallistuneille (Jonna, Mirva Satu, Tiia, Tuulevi jne.) ja ekstra kiitos Mirvalle loppurutistuksen hoitamisesta tavoiteaikataulussa  sunny
tallennettu
Mirva Tahvanainen
Aktiivi

« Vastaus #4 : Toukokuu 07, 2010, 12:48:59 »

Vuosikirja on painossa 

Jäsenille se saadaan postitettua varmaankin viikolla 21. Uskoisin Cool

Itse olen hyvin tyytyväinen kirjaan ja aion palkita itseni suklaalevyllä nyt kun se on valmis Tongue

Mikäli joku Tanskaan lähtijä haluaa viedä kirjan jollekkin "tuliaiseksi" niin ilmoita minulle, otan sitten mukaan ylimääräisen kappaleen. Saan muutaman kirjan suoraan painosta mm. Mark Wibierille vietäväksi. Uskon, että tuossa on vieraskielisellekkin luettavaa, terveystulokset on ihan ymmärrettävät jokaisella kielellä, näyttelyarvosteluista osa on enkuksi, pääkirjoitus on myös enkuksi ja onhan siinä näyttelyissä käyneistä koirista kuvat ja perustiedot.

Kaikista koirista ei kuvia kylläkään ole ja osasta on ei-se-paras-kuva. Mutta jokainen joka on lähettänyt koirastaan kuvan on itse voinut tuohon vaikuttaa.
tallennettu
Tiia Rintakoski
Hallitus
Aktiivi
*

« Vastaus #5 : Toukokuu 07, 2010, 01:16:15 »

Hienoa  . Nyt vaan odottelemaan että vuoden tärkein opus kolahtaa postiluukusta ja ei kun lukemaan.

(edit. kirjoitusvirhepaholaiset)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2010, 01:18:20 kirjoittanut Tiia Rintakoski » tallennettu
Tintti Widén
Global Moderator
Aktiivi

« Vastaus #6 : Toukokuu 12, 2010, 09:34:51 »

:wav:Hieno suoritus taas kerran.
 Mie voin myös viedä muutaman kirjan jos tarvis.
tallennettu

Täydellisyyteen kannattaa aina pyrkiä. Siellä on tilaa kaikille, mutta ei vielä ketään.
Mirva Tahvanainen
Aktiivi

« Vastaus #7 : Toukokuu 19, 2010, 10:50:58 »

Vuosikirja on valmis wav wav

Kaikille jäsenmaksunsa maksaneille kirja ja jäsenkirje postitetaan ensi viikon aikana eli viikolla 21.
tallennettu
Mirva Tahvanainen
Aktiivi

« Vastaus #8 : Toukokuu 27, 2010, 03:14:26 »

Vuosikirja on postitettu tänään wav
tallennettu
Mirva Tahvanainen
Aktiivi

« Vastaus #9 : Kesäkuu 01, 2010, 04:22:50 »

Vuosikirja on kuulemma ainakin osalle tullut tänään postissa.

Jos olet maksanut jäsenmaksusi, etkä kirjaa ole saanut perjantaihin mennessä, ota yhteyttä marika.lahtinen(at)pp.inet.fi

Mielellään ottaisin kommentteja ja parannusehdotuksia ensi vuoden kirjaa varten. Olisiko joku tieto vielä tarpeellinen? Mitä kirjasta puuttuu? Vai onko siinä nyt kaikki tarvittava tieto? Ehdotuksia voi laittaa mirva.tahvanainen(at)saunalahti.fi

Olen myös miettinyt, että ensi vuoden kirjaan voitaisiin laittaa omistajan nimi koiran tietoihin. Samalla periaatteella kuin KoiraNetissä on, eli omistaja voisi ilmoittaa, jos haluaa nimensä kirjaan. Kommentteja myös tähän uudistukseen otetaan miel. vastaan.

Kirjassa on ainakin yksi virhe, erään koiran kohdalla on väärän koiran kuva. Mutta tämä kuva on tullut omistajalta tällä nimellä, eikä virhettä ole huomattu ennen painoa. Nyt vasta valmiista kirjasta se on huomattu ja tarkistin, että omistaja on sen tosiaan lähettänyt väärin nimettynä.
tallennettu
Ansku Kuokka-Ihalainen
Aktiivi

« Vastaus #10 : Kesäkuu 03, 2010, 07:40:55 »

Meidän perhe kiittää vuosikirjasta, joka kolahti postilaatikkoon kaksin kappalein (ja molemmat mun nimellä?). Mutta kaksi kappaletta oli oikein hyvä, sillä Mörö oli ehtinyt tänään töissä ollessamme jo lukemaan toisen  Eli jos Santun kanssa ollaan nopeita, saadaan luettua toinen kirja ennen senkin katoamista Mörön tehosilppuriin... Cool

Mutta siis, ilmeisen hyvä opus, ainakin Mörön mielestä. Kiitämme 
tallennettu
Tintti Widén
Global Moderator
Aktiivi

« Vastaus #11 : Kesäkuu 04, 2010, 07:02:21 »

Kiitos taas kerran vuosikirjan tekijöille, Nyt on kesäromaani parhaimmillaan iltalukemisena  Smiley
tallennettu

Täydellisyyteen kannattaa aina pyrkiä. Siellä on tilaa kaikille, mutta ei vielä ketään.
Ulla Hellman
kasvattajat
Aktiivi

« Vastaus #12 : Kesäkuu 04, 2010, 07:32:05 »

Isot KIITOKSET vuosikirja 2009 työtiimille  hyvin tehdystä  työstänne  Smiley
(jos arvosteluasteikko olisi 1-10  niin  teille  antaisin  Vuosikirjasta 2009  arvosanan 9 )   Afro

Kyllä koiran  tiedoissa  voisi olla myöskin omistajan nimi , onko jokin syy  olla  lisäämättä omistaja?

Miten paljon kustanuksia nostaisi jos Vuosikirjan kansi olisi värillinen ? Toki  musta-valkoinen on tyylikä  mutta hyvä olis myöskin  upea värikuvakansi Vuosikirjassa Wink
Tällä erää en itse  kaipaa asiatietoa   juurikaan lisää , mutta jatkossa ideoita, ehdotuksia  mietitään, kun tarvetta sellaiseen  sunny
Olisi  aivan ihana asia ,kun kaikista  lampureista saatais  edustavat  kuvat  tuleviin Vuosikirjoihin .
Mieluimmin viellä" tuoreet"  sen vuoden kuvat  

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2010, 12:37:31 kirjoittanut Ulla Hellman » tallennettu

Ulla Hellman
Grey Coats  OES´s
 since 1984

-Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että
 saa kaiken .

Maurice Sendak
Mirva Tahvanainen
Aktiivi

« Vastaus #13 : Kesäkuu 04, 2010, 07:53:36 »

Muistaakseni sovittiin silloin ensimmäistä kirjaa suunnitellessa, että kirja on mustavalkoinen, koska koira on harmaa-valkoinen. Ja mun mielestä toi mustavalkoinen on kyllä ihan tyylikäs ja tosiaan koira siitä erottuu. Mutta voi selvitellä paljonko kansi maksaisi värillisenä, jos sitä kaivataan.

Ajattelin, että omistajan nimi olisi kiva lisä, jotkuthan sen ovat koiranettiinkin laittaneet näkyville. Ja kyllähän kirjaa menee ulkomaillekkin... kenties joku näkee siellä jotain mitä haluaa ja tietäisi sitten kehen ottaa yhteyttä.. Mutta toi omistajan nimi voisi olla tosiaan tuolla periaatteella, että samalla kun lähettää kuvan, niin ilmoittaa jos haluaa omistajan nimen koiran tietoihin.

Kuvia tosiaan kaivataan sitten taas. Ja mielellään se todella hyvä kuva. Eli nyt kun alkaa kesänäyttelyt ja valo kuvaamiseen on ihan paras, ottakaa ne kuvat hyvissä ajoin whip2.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: